Buzzador

onsdag 18 april 2012

Å så var den borta

En timjan som också vill ut.
 SOL

All snö från i morse försvann helt makalöst snabbt direkt solen kom ut kom fram.
Nu riktigt hör ja hur solen ropar på mig, kom ut ...
Skulle så vilja gå ut, räfsa lite, rensa upp lite och bara beundra allt det gröna som tittat upp här där.

Älskar den här årstiden, är spännande att trampa runt i trädgården och  se vad som har överlevet vintern.
Planera sommarens projekt och drömma om alla vackra blommor och alla god saker jag skall plocka.

Tyvärr har jag inte tid i kväll, har ett pass på gymmet inplanerat och om jag hinner och orkar skall jag vidare och se på Me And I`s sommar kollection. Innan dess skall jag ha fixat kvällsmat till alla hungriga vargar, tror det blir broilersopppa. Så ni hör jag har inte tid att sitta här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar