Buzzador

måndag 10 september 2012

Höst

Höst
Nu börjar man känna att det är höst i luften.
I går var jag ute och fotograferade förlovningsbilder. Vi var bland anna ute på en solrosäng och fotade.

Passade då också på att ta en bilder av de härliga solrosorna. Men en bild får fotograferinen får bli min söndagsbild.

Inget nytt om SWAPPEN ännu för er som undrar, men mitt packet är i allafall i väg skickat. Nu är det bara att vänta på att mitt bidrag dyker upp på min hemliga vänsblogg. Och försås  väntar jag också på att det skall dtyka upp ett packet till mig i vår postlåda. Spännande !!!


 Kan ju berätta att det verkligen inte var det alldra enklaste att hitta en inrednings/köksgrej för 10€ som dessutom skulle vara postbar.  (Postbar, är det ett ord?) Nå ni fattar. Vad jag skickade kan jag ju dock inte avslöja. Men då jag får mitt hemliga packet kommer ni att vara de första som få se!
Ha en skön vecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar