Buzzador

måndag 17 januari 2011

Challenge accepted

Blev utmanad av min kära syster. Och inte heller jag kan motstå en utmaning.



10 saker om mig
1. Vad gjorde jag för 10 år sedan?

- Jag hade avslutat frisörutbildningen, på börjat Estenom utbildningen och levde loppan i vasa. Bodde för första gången ensam och njöt av friheten samtidigt som den sociala person jag är saknade gemenskapen med att bo på internat

2. Vad gjorde jag för ett år sedan?

- Jag var höggravid och väntade på att få veta vem vår nya familjemedlem var.

3. Fem snacks jag gillar

- Salmiak

- Chips

- Nötter

- Lösgodis

-Cholkad

4. Fem sånger jag kan hela texten till

- Typ alla de vanligaste barnvisorna( mitt liv kretsar liksom kring sånt just nu)

5. Fem saker jag skulle göra om jag var miljonär


- Ge pengar åt de som behöver
- Köpa ny bil
- Resa jorden runt
- Bygga hus
- Spara

6. Fem dåliga vanor
-Jag har svårt att släppa kontrollen (jag vet ju bäst)
Pratkvarn (ligger i släkten)
Organiserad
Dåliga nerver
Jag är uppe länge och är därför trött på mornarna

7. Fem saker jag gillar att göra

- Scrappa

- Ligga på stranden en varm sommardag och känna att man inte behöver göra ngt alls

- Resa

-Laga goda nya maträtter

- Kramas med de jag tycker om

8. Fem saker jag aldrig skulle klä mig i eller köpa

- Harembyxor

- Allt med paljetter går bort

- Djurmönstrade saker (zebraränder, jeopardprickigt...)

- Vit tröja med svart bh under

- "Hiphop kläder" ex byxor som hänger nere vid knäna.

9. Fem favoritleksaker när jag var liten

- En leksaks hund som jag var övertygad om att alla trodde var levande.

- En jätte fin docka som hade dopklänning på

- Rock barbiedocka

- Snökälken

- Lekstugan

10. Fem personer jag skulle vilja se göra denna undersökning

- Alla ni fem som läser det här=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar