Buzzador

torsdag 16 februari 2012

Torsdag morgon

En vanlig torsdag morgon...
Inga inga planer och jag har tråkigt.

Solen skiner och det så strålande vackert, tyvärr visar termometern på -17
och jag har ingen lust alls att gå ut.
Men vi var inne hela dagen i går pga snöstorm, så det blir nog att bylta på sig och ta sig ut ändå i dag.
Just nu leker de små liven snällt även om de är ganska högljudda, men jag gissar att vilken minut som helst har vi krig. Det blir så då man bara stannar inne.



Och man börjar själv också känna sig lite stugobränd då man inne flera dagar
De här bilderna tog jag förra veckan men lika häligt väder har vi i dag
Skön torsdag på er

Senare: Vill bara tillägga att vi nu vartit ute nästan två timmar och det var helt underbart. Tänk vilken lyx en vanlig torsdag att kunna vara ute i solen två timmar mitt på dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar