Buzzador

måndag 19 september 2011

Höstfärger

Gult, brunt, orange men också lila
är höstfärger för mig.
I dag blåser det kallt ute, gulnade löv blåser ner ur träden.
Inget regn dock ännu i dag. Men man riktigt känner hösten i luften.
I går hade vi också en alldeles underbar dag. Solen sken och värmde. Vi var ute precis hela dag

En färg brukar dyka upp varje höst är färgen lila.
Lila är också en färg som jag tycker väldigt mycket om annars.
Men lila känns för mig också som en höst färg, fråga mig inte varför.
Ja hur som helst har badrummet fått sig lite höst styling.

Tycker du att lila är en höst färg?






Mitt sy projekt dröjer dock, blev utan material så jag har inte kunnat slut föra projektet.
Men titta in igen så skall jag sätt in bilder så fort det finns nått att visa.
Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar