Buzzador

fredag 16 september 2011

Snip snapp snut så var veckan slut!

Hej å hå dagarna bara flyger i väg.
Har fått tillbaka mitt gymkort, som varit uthyrt.
Å det är så roligt att träna igen, men tungt. Gymmet jag går på har också barngympa.
Så min äldre dotter har fått hänga med en gång per vecka. Sååå roligt tycker hon och jag tycker det är super mysigt. med lite egentid med henne. Även om vi gympar på skilda håll.
I övrig har det varit super regnigt så vi har varit ute betydlig mindre än vanlig. Å gått på öppna dagis mer än vanlig.

Ikväll bestämde vi oss för att studsmatta säsongen var över så flickorna å L städade bort den medan jag klippte gräsmattan. 1,5 h tog det så man får väl nästan räkna det som ett träningspass också. Nu är jag i allafall helt slut och skall krypa ner i soffan och titta på Idol 2011.

Trevlig helg
Avslutar med en bild från då fjol årets Idoler besökte en stad nära mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar