Buzzador

tisdag 4 oktober 2011

Nyanlända



Hej på er
Och välkommen alla nyanlända.
Gissa om jag blev förvånad då jag såg att det i förr förrgår varit 130 i förrgår 117 och i går 50 personer varit inne på bloggen i går.
Jämfört med de "stora" bloggarna är det kanske ingenting men  för mig är det mycket.

Denna regniga höst dag har vi ( barnen och jag ) hoppa i vattenpölar och svalkat oss i ösregnet. Var alldeles dyblöta då vi kom in men kul hade vi.
Vi har också haft besök nu på eftermiddagen. Och vardagsrummet har fått höst skrud. Hade ett par gamla bruna gardiner som jag pimpade lite och sydde bruna upphängningsband på. Blev luftigare liksom. Och det är ju alltid kul att förnya sig lite.

Nu skall vi i väg på mamma träff nummer två...
(ja det är vad en hemma mamma gör, springer på mamma träffar och dricker kaffe=)

Sist skall jag visa lite av mina sy projekt, kuddarna till sägen är en av sakerna jag hållit på och sytt.
En kudde till är på gång, dock blev jag utan det band som jag sydde i sidan.

Till helgen skall vi har 4års kalas så här bakas det och planeras tårta, en "häst tårta" är beställd. Häng med så får ni se slutresultat senare.
Ha en fortsatt trevlig kväll och så hoppas jag i allafall några av er hittar hit tillbaka och att ni  kommenterar flitigt!






1 kommentar: