Buzzador

lördag 25 februari 2012

Favoritsak

Hej på er
Grattis till GULLUNGEN min som fyller 2år i  dag!!

Blev ett ofrivilligt avbrott igen i mitt bloggande.
Vår kära dator har varit på service IGEN. Den här gången var det dock inte datorns fel.
Service gubben hade  "bara" glömt  att skruva fast den nya hårdskivan. 

Men nu är jag på gång igen. Den här veckan har jag bakat och ställt till två års kalaset som vi skall ha i morgon.
Mer säger jag inte i dag, vill ju inte förstöra överraskningsmomentet för de som kommer på kalaset.
(om nu någon av dem skulle råka titta in här) Ni andra får också vänta men jag lovar visa bilder sen efteråt.
I stället skall jag visa  en av  mina favorit saker. Det var svårt att välja EN favorit men så här års är en stor och härligt ljuslyckta en stor favorit. I den jag brukar tända ljus på kvällarna. Älskar att tända ljus, det brukar brinna ljus överallt hos oss under vinter halvåret både inomhus och utomhus . Tvärr har vi inte någon öppenspis, men jag gissar att om vi hade en skulle det brinna i den mest hela tiden också.

Skön lördag kväll till er alla. 
Här fortsätter bakandet och kalas förberedelserna inför kalaset
Titta gärna in i gen och se slutresultatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar