Buzzador

måndag 7 februari 2011

Fyra barnsmamma

Hej
Måste passa på att skryta lite.
I dag har jag lekt fyra barns mamma å alla överlevde=)

Veckans tema på Fabriken är Hand made by me, vad skall jag visa i dag då?
I förr, förra in lägget visade jag kanelbullar/örfilar som jag gjort själv.
Men oftast tar jag en redan befintlig sak och gör om dem.
Hjärtana till handukskrokarna är köpt (Nedholm) men jag har "pimpat" dem lite för att få dem som jag ville- Tavlorna har jag däremot gjort själv men hjälp av gips+formar. Ramarna hjälpte gubben mig med.

2 kommentarer:

  1. Hjärtligt :)
    Er tapet ser så häftig ut! Och tavlorna är jättesöta *gillar*

    SvaraRadera
  2. Hej Lilj´s Corner
    Tack för alla kommentarer. Kul att någon i allafall säger nått.
    Tycker också jätte mycket om våra tapeter i vardagsrummet. Vi har de här tapeterna på en Lååång sidan och resten vitt för att det inte skall bli för mycket.

    SvaraRadera