Buzzador

torsdag 30 december 2010

Nyår

Blev visst lite uppehåll med bloggande här!
Hoppas ni inte ledsnar.
Försöker jobba intensivt med skolan just nu, mycket som händer här i början på 2011.
v3har vi näst sista närstudie perioden och v4 börjar praktik 2.
Innan dess skall diverse lärandeuppgifter fixas och lektionerna till praktiken också förstås.

Men just nu håller jag på och försöker hitta golvet i det här huset, det försvann någongång här då alla klappar bars in. Planera nyårs menyn.
I går fick jag helt oväntat fara på teater, Allt eller Inget. Vet inte när jag sist har skrattat så mycket. Å tack till mina kära vänner som utan många minuters betänke tid ställde upp och lekte tre barn föräldrar.

Nu skall vi återgå till att städa å försöka komma på nått gott att laga det nya året till ära.
Å för att det nu inte bara skall bli text skall jag slänga in bilder på LO jag nog gjorde för ett tag sen men håll till godo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar