Buzzador

måndag 20 december 2010

Tomtar

Hu -18 i dag också!
Men jag har trotsat kylan och varit ute och plockat granris.
Höll bokstavligen på att frysa tassarna av mig, aj...
Trodde helt klart att fingrarna sku lämna kvar i vantarna då jag drog dem av mig.
Men nu sitter i allafall sex granris tomtar på trappan och tittar.
Skall ta med dem till vänner och bekanta i stället för julblommor.
Tyvärr är det för kallt och för mörkt för att ta några bilder i kväll. Men jag skall se om det går att ordna i moron.
Kika gärna in då så kanske ni får en skymt av dem.
Julkorten börjar väl också snart vara utdelade, så för er som tyvärr inte fick nått i år får se på dem här i stället någon av de närmsta dagarna. Spänningen stiger....
Nu blir det uppesittar kväll hos mommo, flickorna och jag har tagit julhelg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar