Buzzador

torsdag 16 december 2010

Snöstorm

Hej på er
Här hos oss viner det och stormar utanför, riktigt mysig bara man slipper gå ut. Har varit på vift hela dan startade dagen på barnrådgivningen för en 10månaders rutin kontroll. Sedan bar det av på mammaträff för att tillgodo se den här mammans sociala behov. Sedan här jag också hunnit och hämta en viss persons julklapp och nu sitter vi och myser underfilten i soffa.

Vad skall vi månne hitta på för delikat till kvällsmat?Det är frågan just nu?
Och eftersom man inte bör gå ut (om man inte måste) funderar jag på vad jag skall börja baka i kväll. Julsenap hade jag tänkt jag skulle koka och mera julgodis. Någon av er som läser som har några tips på enkelt och gott julgodis?
I Brist på något bättre får ni här se en förhoppningsvis bättre bild på julgranen med tillhörande pynt.

1 kommentar:

  1. Fin julgran och söta lucior här ovanför! Varifrån kommer julgransmattan?

    SvaraRadera