Buzzador

torsdag 22 december 2011

Ofrivilligt uppehåll

Hej på er
Mitt i brådaste bloggtider bestämde sig min dator för att ge upp.
Kanske var det alla bak  och pyssel tips som det såg framför sig som gjorde att den inte orkade mera.
Men på riktig skall en två år gammal dator verkligen ge upp?
Det tragiska i det hela är att datorn var 2år och fem dagar och att det var 2 års garanti på den.
Nå ja den är förd till doktorn och nu bloggar ja på syrrans dator.
Det är bara det att jag och den här datorn inte kommer riktigt överens.

Här (hos mommo)städas det och bakas limpor och kryddkakor på löpande band. Och just nu står en satts apelsinmarmelad på spisen och puttrar. Super lätt, gott och det doftar helt underbart. Receptet hittar du här!

Under tiden leker världens bästa syrror med tjejerna så jag har all vädrens tid att koka, baka och stöka. Men nu tar jag nog kväll, i morgon skall två efterrätter till två julmiddagar fixas och lite julgodis.
Ha en bra kväll och kom i håg att njuta av släkt, vänner och den underbara helgen vi har framför oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar