Buzzador

onsdag 7 december 2011

Vinn en julig överraskning

                             


Hej på er!

Hoppas helgen varit bra.  Jag har varit på en minitrip till vår huvudstad. Härligt att komma hemifrån några dagar. Men nu är det nog skönt att vara hemma med flickorna igen

Hurudana bloggar gillar ni att läsa? Vad skulle ni vilja läsa om i min blogg?
Mellan alla som skickar in ett förslag på teman till bloggen inom december kommer jag att lotta ut en överraskning. Dragning i januari 2012 så ni har tid på er att fundera.

5 kommentarer:

  1. Inte så många skriv sugna här inte=) Nå ni har ju några veckor på er!

    SvaraRadera
  2. Halsflussen gör att jag gärna vinner ngt.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker när du skriver ner dina recept och annat du pysslar med. Du brukar alltid ha så goda recept både sött och salt. Kanske lite andra tips, sådana som man kan få från dina yrken.

    Mick

    SvaraRadera
  4. Anonymus: Kul att du vill vara med och tävla. Å hoppas halsflussen går över snart.

    SvaraRadera
  5. Snoopy: Kul att du tycker om recepten. Skall försöka få in lite julgodis och baktips nu till julen. Å ev lite annat. Ha de gott

    SvaraRadera